*H τηλεόραση
Ενότητα 15: Τηλεόραση
Σε αυτή την ενότητα:
Είδη λόγου / Είδη κειμένων:
Περιλαμβάνονται οι υποενότητες:
α. Τα θετικά… και τα αρνητικά: — Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην τηλεόραση (κείμενο) — Τηλεμαραθώνιος αγάπης της UNICEF για τα παιδιά του κόσμου (κείμενο) — (απόσπασμα από συζήτηση στην τηλεόραση) — Επτά ημέρες χωρίς τηλεόραση: κάν’ το κι εσύ (κείμενο) β. Τηλεόραση και διαφήμιση: — (αποσπάσματα από κείμενο) γ. Προγράμματα τηλεόρασης — (αποσπάσματα από πολυτροπικά κείμενα) |
Υλικό Αναφοράς | |
Ενότητα 15: Τηλεόραση (Εμπλουτισμένο ηλεκτρονικό βιβλίο) | |
Βιβλίο Μαθητή - Ενότητα 15 (PDF) | |
Γραμματική (Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού) | |
Ορθογραφικό-ερμηνευτικό λεξικό (Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ Δημοτικού) | |
Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων (Ε' & ΣΤ' Δημοτικού) - Βιβλίο Μαθητή (Εμπλουτισμένο ηλεκτρονικό βιβλίο) | |
Παροράματα Βιβλίων | |
Τετράδιο Εργασιών |
|
Τετράδιο Εργασιών - Ενότητα 15 (PDF) | |
Βιβλίο Δασκάλου |
|
Βιβλίο Δασκάλου (PDF) | |
Υλικό από Εκπαιδευτική Τηλεόραση |
ονομασίες συλλόγων, σωματείων, οργανισμών, επιχειρήσεων, πολιτικών κομμάτων κτλ..
- Τα αρκτικόλεξα γράφονται με κεφαλαία και χωρίς τελεία ανάμεσα τους, εκτός αν μια λέξη αποδίδεται με δύο γράμματα στο αρκτικόλεξο.
Μπορείς να επιλέξεις μέχρι δύο εκπομπές
|
|
Αντικείμενο
Π.χ. Η Μαρία άνοιξε (τι;) την πόρτα.
Τα είδη του αντικείμενου είναι:
Το άμεσο αντικείμενο: Είναι το πρόσωπο ή το πράγμα στο οποίο φθάνει άμεσα η ενέργεια του υποκειμένου.
Π.χ. Ο ξυλοκόπος κόβει τα ξύλα. |
Έμμεσο αντικείμενο: Τούτο συμπληρώνει την έννοια της ρηματικής ενέργειας, όταν υπάρχουν στην πρόταση περισσότερα από ένα αντικείμενα.
Π.χ. Διδάσκω το μαθητή μουσική, ο Πέτρος μου έδωσε το βιβλίο. Τα ρήματα που έχουν δύο αντικείμενα λέγονται δίπτωτα. |
Ενεστώτας: παράγω
Παρατατικός: παρήγα |
Εξακολουθητικός μέλλοντας: θα παράγω
Συνοπτικός μέλλοντας: θα παραγάγω |
Αόριστος: παρήγαγα
Παρακείμενος: έχω παραγάγει |
Τηλε-εκπαίδευση |
Είναι η διαδικασία παροχής εκπαίδευσης από απόσταση με την χρήση του Διαδικτύου. Ειδικότερα, πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, τηλεδιασκέψεων, ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού και της εξ αποστάσεως μαθησιακής υποστήριξης. Έχοντας πρόσβαση στο Διαδίκτυο μπορούμε:
|
Τηλεργασία |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Είναι η εργασία από το σπίτι με τη χρήση του Διαδικτύου. Αν ξέρουμε να μεταφράζουμε, να φτιάχνουμε σκίτσα, να φτιάχνουμε προγράμματα για υπολογιστές, μπορούμε να δουλεύουμε από το σπίτι μας αποφεύγοντας τις καθημερινές μετακινήσεις. Αρκεί στο τέλος της ημέρας να στέλνουμε ηλεκτρονικά τη δουλειά μας στον εργοδότη μας. |